28 November 2011

haha,, wan2!! sian ko kan..! xD

slm~!! hye guys,,~!! ermm,, spe WAN tuh ehh? haha.. wan uhh,, kwn aku .. dye uhh dak KELANTAN! mcm nih citernye,, mlm tdi.. bkn mlm sgt punn,, kol 1 or 2 pgi cm uhh la.. dye on fb.. pastu aku post status aku,, dye komen,, kitorang pun berbalas2 la komennn,, n pade setiap komen aku uhh,,, sumenye ayat2 aku kenekan dye,, haha.. dye bengang bukan men arhh,, xD aku pun x tau ape la angin aku pepagi buta uhh,, nak kenekan orgg.. xpe larh WAN... ko patut rase bertuah aku kenekan ko,, bkn mudah aku nak kenekan orgg.. haha.. SENGAL! tpi sume uhh gurauan sbgai sahabat semata2.. :))
sory la kalo buat ko bengang ye WAN! dah lame x kenekan ko...! tu yg aku kenekan uhhh.. ala,, MISSSSS nak kenekan gituu!!! ahax~!! hehe,, aku buat ko bengang punn,, aku dpt tau SECRET kau! haha..!!

betul x PakCik KEMBONG + TINGGIIII = Dak BENGONG!! kau la uhh WAN!! haha,, xD
lek2! gurau jehh!!

#tpi tu arhh secretnye kannn... hikhikhik~!! ><! haha..! dahla!! kang lebeyh2 lak aku merapu! chow luhh~!!
LoveHeart <3

No comments:

Post a Comment