25 December 2011

Contest: Blogger Siapa Bertuah Tahun 2012?

Assalamualaikum! :)) Korank,,! Aku nak Join Contest lgi lahh... haha,, Aku rajenn aku join la kan... now,, aku tgh rajenn nihh! Aku nak Join satu Contest nihh! :) Have A Look! :D


Syarat2nyee,, sgt Simple! :) Let's See It! :D

#Buat Satu Entry Yg Bertajuk Contest: Blogger Siapa Bertuah Tahun 2012? .Dalam entry tu tampalkan Banner yg dekat atas tu dlm entry korang.
#Tagkan sekurang-kurangnye 3 Rakan Blogger korang. Siap semua Linkkan Entry korang tu pada komen entry saya.
#Dalam Contest ni hanya Seorang sahaje BLOGGER bertuah yang saya pilih secara rawak. Dan bagi pemenang akan dapat Header Tercomel dari saya.

~Tarikh tutup: 27/12/2011 :)
So,, ape lgii? Jom lahh Join Ramai2..! :D Its Just A Simple Thing! :)

Lastly,, I want to Tag Tyra , Nik & Sofiah :)
Tanx.!
Assalamualaikum! :)

No comments:

Post a Comment