24 December 2011

Dalam dilema.... :((

Erm,, Assalamualaikum korank,, ermm... asal ngan aku?? arh.. aku skang tgh dlm dilema.... kan aku baru lps PMR,, n then Alhamdulillah result aku Cemerlang,, so nak minx skolah mne2 pun insyaallah dpt.. jdi skarang nihh,, aku mmg ade terase nak masok satu skolah nihh.. Institut Quran Terengganu,, tpi sepupu aku x dpt masok,, coz result dye bwh 5A,, skolah tuh nak sekurang2nye 5A.. tpi aku mmg teringin nak masok gak skolah tuhh,,, but aku takot kalo xde kwn,, aku takot aku sorg2,, aku x pandai nak buat kwn baru.. mmg kwn kepada sepupu aku a.k.a kwn baru aku jgk,, Nik nak mohon masok skolah tuhh... result dye pun ok,, insyaallah dye dpt... Amir pun nak mohon skolah tu jgkk,,, but aku takot,, kalo aku mohon skali,, n then aku atau nik x diterima,, nnti salah sorg dri kitorang akan sorg2,, kalo Nik sorg2,, mungkin dye ok je,, tpi kalo aku yg sorg2?? aku x nak... sbb tu skarang nihh aku x tau nak mohon ke x.. tpi Nik ade ckp "cube je la mohon dulu,, kalau awk dpt, tpi saye x dpt.. ikot awk lahh lpstu nak terima ke x.." ermm,, aku punn x tau lahh... aku takot jgk,, coz baru masok taun dpn,, Form 4,, so smpat ke nak menghafal2 sume tuhh? but mak aku kate,, "kalo skolah tuhh kate bolehh masokk Form 4,, maknenye bolehh la tuhh..." ermm,, kalo aku pindahh nnti Syaziera un tinggal la sorg2 kat Smkbbb tuhh,, sian gak kat dye,, entah lahh! aku pun x tau... tunggu mak ngan ayah aku berbincang je la.... haish,,,! dilema-2 =,=''... Ya Allah,, tlglahh aku dlm membuat keputusan yg betull dan bermakne bagi aku,,,

#Mak aku pernah ckp.. "Sekolah kat mane punn,, same je.. Yg penting,, minat kite utk belajar dan berusaha... cume skolah Berasrama tu mungkin lgi baguzz lahh... ikot kite lahhh...."

Ermm,,, still fikir...
xpelahh... Blah dulu,,
Assalamualaikum... :/

BlueHeart :/

No comments:

Post a Comment