15 December 2011

haha,, gedik2 sgt nak ikot org,, kan da serabut kepala otakkkk! @_@

Assalamualaikum! :) hehe,, ermm... nih aku nak citer pe yg serabutnyee? haha,, tdi.. aku bukak fb,, n then ade sorg bdk nih wat status sal "wajah baru" fb larhh,, org panggil Timeline.. haha,, entah larhh... ramai ckp fb da tiru Myspace? katenye lebeyh kurang samee,, entah la,, da lame Myspace aku berhabuk...! aku pun x tau ape jdik kat Myspace aku tuhh,,, okeyhh.. nak jdik citernyee,, aku bkk la Profile bdk tuhhh,, n then aku tgk,, Wow! serabutt! tpi bole thn larhh.. n then aku bkk blog,, aku tgk satu blog nihh,, citer sal Timeline tuh arhh,, aku un gi la gatal tgn tkn Learn more kat Profile Fb bdk tu,, yg da bertukar wajahhh.. n then jdi larhh mcm nihh profile akuuu... haha..

tpi smarttt gak! :)
oklarhh! mau tidoo! nite!
mybestfriends x wish befdayy akuu,, :'((
Assalamualaikum.. :')

BlueHeart :'D

No comments:

Post a Comment