13 December 2011

sakettt.... :'((

assalamualaikumm... korank,, sakettt... knpe? sbb tdi baru je lps accident moto... first time nak try bwk,, adeq tlg ajar,, tpi ternyate malang x berbau,... aku kemalangan,, tgn ngan kaki jdik mangse... ceritanye mcm nihh... aku nih baru nak blaja, sbb tgk adeq aku sng je bwk.. jdi, dye tlg ajarkan tdi,... da baru blaja, mcm2 la aku tanye,, last2 adeq aku da bengang.. smpai la nak start bwk tu, dye suh aku press.. aku takot,, aku try, x boleh2 punn,, rupenye salah arahh... haha,, n then dye kate press ke blakang,, aku takot.. dye da bengang, dye tolong press,, moto gerak, aku da cuak, spontan tgn aku press mcm yg dye press tdi,, *kuat.. last2 mkin laju, aku pelikk.. asal mkin laju nihh,, masok gear tiga ke? aku tkn2 brek,, tpi tah npe, cam x jdikk,, last2 tembok dpn menunggu aku melanggarnye,,, n thennn.... berlaku larhh satu tragedii hitam yg mmg hitam, smpai aku naek seram,, pade 13/12/11...! aku ngan tembok berlanggar,, aku melompat, motor kemane,, tembok still statikk (tgh tepuk tgnn) =,=''... haha,, da saket smpat lgi nak melawakk,,, ye larhh! hidup mesti alwayzz hepy! even saket punnn :"(( okeyh! balek pade cerita.. da melompat tuh,, terbaring larhh aku,, n kaki ngan tgn kiri aku jdi mangse.... THE ENDDDDD....
saket la weyhhh!! :'[

k, bye! hukhukhuk...

BlueHeart :'D

No comments:

Post a Comment