28 December 2011

Sekejap je jumpeee.....

Assalamualaikum! :) Korankk,! tdiii sepupu aku dtg umahh! :D haha,, dtg satu kuarge !! Dyorang dtg KL just want to Shopping2 beli barang skolah...! Kuat tol Makcik ngan Pakcik aku berjalan,, dtg dri Terengganu,, n then jln2 beli baju skolah,, n then esoknye da blik..! Gile arhh! penat kot.,...! tpi makcik aku nihh mmg kaki Shopping,,! hehe.. Pakcik aku lakk mmg da biase jln jauh2 nihh... :) sepupu aku n adeq2 dye je lahh yg penat gegilenye,,,! Aku nak Follow dyorang Shopping,, tpi xde rezeki.. coz dyorang da pergi dulu... huhuhu,, sedeyhhh je... haha,, Tpi tdi jumpe kejap je... :( x best betull lahh! Anyway,, kitorang sempat arr gak tukar2 citer... sal ape?? sal skolah ape aku nak masokk taun dpn lahh... Stay skolah same or masokk IQT.. ermm,, don't know... Ayah aku suh isi je borang IQT tuhh,, ermm... aku un x tau lahhh! arhhh! masok skolah mne unn jdikk satu hall kene pikir..! Adoi,,~!! Aku unn isi je lahh dulu borang tuhhh,,, tpi seriously aku takott! adoi~!! Sepupu aku just stay skolah same,, Hish! Entahh lahh weyhhh! Tersepit antara MakAyah ngan Takott + x braniii aku nihhh!(bkn same je ke??) WuarghhhH!!!!

Dahh lahhh! stop sini duluu! da kol 3 pgiiii! Tido lahhh! haha,, K Bye! Assalamualaikum! :) Nite!
#Takotttt Weyhhh!

BlueHeart :D

No comments:

Post a Comment