8 December 2011

Sian Adeq Akuuu xD

Assalamualaikum! :) ermmm,, ape yg kesiannye?? haha,, meh kiter bce story kat bwh nihh!

Okeyh! tdi, aku ngan kuarge aku gi melawat mak aku kat hospital,, bile nak masok tuhh,, MakGuard yg jage uhh kate kanak2 x boleh masokk,, ari minggu je bolehh.. *Perhatian,, sume MakGuard2 uhh india.. =,='' grr!
n then ayah aku pun kol larhh mak aku, kate bdk2 xleh masok,, ayah aku suh mak aku turun,, mak aku kate kejap.. bpe minit lps tuh,, mak aku kol blk, mak aku kate x leh turun,, MakGuard kat atas x kasikkk... kitorang da mcm,, hah?! sian kat mak ngan adeq2 aku x leh jumpee.. last2,, aku, adeq kedua aku, ngan bibik aku je naekk,, ayah aku dok kat bwh ngan adeq2 aku yg lenn... tpi! haha,, sblm kitorang dpt meneruskan perjalanan ke lif tuhh,, adeq aku yg kedua kene tahan..! maka terjadilah perbualan antara MakGuard & Adeq akuu...

MakGuard: eh!Kanak2 x boleh masok!
Adeq akuu: (Terstop!)
MakGuard: ni umur berape nih?
Adeq akuu: Tige Belas tahun,
MakGuard: ic ade?
Adeq akuu: x bwk...
MakGuard: ouhh,, sini kejap..
Adeq aku pun jln larhh ke arah dye,,
MakGuard: lahir tahun berape?
Adeq akuu: 1998
MakGuard: ok,, boleh pergi..

smbil jln tuh adeq aku terdengar MakGuard uhh ckp ngan kwn2 dye,, "bdn dye kecikk kott.."
haha,, adeq aku terdengar uhh bengang je..! xD
aku da tergelak2 dahh,, mmg bengang abes arhh muke dye.. dye citer kat mak aku,, mak aku tergelak jehh! xD haha,, angah2,, sian kat kau... len kali tinggi la skit.. hehe,,, *x sedar diri tuh sendirii! tdi pkai kasut tinggi boleh larhh! hehe... ;P

ok larhh! aku stopp duluuu! :)
Assalamualaikum! :D
#still mencarikk pakar bloggg!!! :( help meee! :'(((

LoveHeart + Biruuu! <3

No comments:

Post a Comment