20 April 2012

ESOK ESOK ESOK! ><"

Dimulakan dgn Bismillah dan Gambar akuu! hehe,, xP

#Burok seyh muke akuu! ><#
Assalamualaikum! :DD hoho! lamenyeeeeeeeeee x update! ><'' Hehe,, Sebuk lahhh! dgn Studynyeee! dgn KAWADnyeee! Harh! Kawad?! :D Yeh! Now aku nak citer sal kawadlahh! :) Hermm,, setelah beberapa MINGGU dekat beberapa bulan berlatih! Akhirnye ESOK! 21/04/2011! Hari SABTU! Aku dan kwn2 aku yg len akan menentukan HASIL PENAT LELAH kami selama niyh! Kitorang lwn dlm lebeyh kurang 15 skolahh! Byk wooo! ><'' Cuak gile seyh! Tgh tunggu dgn penuh debaran lahh niyhh HARI ESOK! Hermm,, Aku ahli kawad PUTRI ISLAM! :) Skolah aku hantar 2 pasukan, GO dgn NGO *Putri Islam n Kadet Polis! :) Kadet Polis da buat smart dah! Yelahh dyorang taun lepas pun da menang dpt No. 3,,  Taun niyh x tau lahh! :) hope2! dptlahh tempat pertama or kedua! :D Putri Islam taun lepas x menang :( tpi tu taun lepas! taun niyhh taun niyhh punye citer je la kann! :) So,, esoklahh PENENTUANnye..! Doakanlahh kami yehhh! Ahli Kawad Putri Islam n Kadet Polis Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Bangi! :)) Okelahh! That's All! Bye! Assalamualaikum! :))

No comments:

Post a Comment