13 April 2013

JUAL JUAL JUAL! BELI BELI BELI! xD

Assalamualaikum! Dgn ini dimaklumkan bahawa ini tuan punya blog tadi sudah mendapat pengalamannya dlm menjadi peniaga xD Okey, poyonyaaaaa -,- Hehe, sebenarnya tadi kat sekolah aku ada HARI KECEMERLANGAN! So, adalah jual2 sekali. Aku dan geng2 aku yg lain kitorang pun decidelah utk bukak gerai jualan mewakili Kelab SPBT ;) Kitorang jual CupCakes, Muffin, Nasi Kerabu, Makaroni, Air n Rojakkkkkk! *Act, rojak tuh hasil air tgn aku ngan Iera >< Huhu, tu yg kene excited sikit part tuh x3 Herm, mmglah tak berapa nak habes sgt apa yg dijual tuh, tapi Alhamdulillah! Semua untung rugi yg kitorang dpt tuh adalah rezeki dari Allah ;) So, kita pun terimalah dgn hati yg terbuka! Herm, penat tuh jgn ckplah. Penatlah jugak. Then, dgn tiba-tiba! Aku pun terfikirlah, yg......... tahun niyh TAHUN AKHIR AKU DI ALAM PERSEKOLAHAN! Huhu :'3 Sedih pulak rasa... Okeylah! Dah malas nak tulis. *Tak tau nak merepek apa lagi* N now, mcm biasalah! Let's enjoy the photos! ><



























Yeh! That's It! Sorylah, muka2 kami tak berapa nak kemas. Yelah, kelam-kabut bekerja punya psl. And sory jugak utk susunan gmbr yg tak berapa nak tersusun :3 Itu sahaja. So, Assalamualaikum! ;D

6 comments:

  1. adui laa .. yg kau pi masok an gambar aku tgah potong buah tu knp ?? hahaha XD btw , oke je :) lgu nie sweet la and dlm cter BOF eh ? aku nk download lh =P

    ReplyDelete
  2. Hehe, herm. A'ah kot, dlm citer tuh.

    ReplyDelete
  3. hahaha :D weh tukar la lgu lain :P senang2 hati jer aku nieh XD

    ReplyDelete
  4. Herm, kjp kata okey, kjp kata tak ;3

    ReplyDelete
  5. haha.. bestnya dapat juga merasa bbusiness kan..hehe..rojak satu.. ! :)

    ReplyDelete
  6. Haha, akk! Rojak satu je? Takpe2, siap2! xp

    ReplyDelete