26 December 2013

Cuti aku :3

Assalamualaikum! Straight to the point! Cuti ni mesti ramai yang pergi holiday sana sini, melancong merata tempat, bercuti sakan! Hermmm, mesti bestkan? Untunglah korang semua! Aku takde pergi mana-mana pun! SERIOUSLY! Balik kampung pun takkkkkkk! Cuti ni aku asyik dok ulang-alik dari rumah ke kedai dari kedai ke rumah je! Herm, cuti ni mmg aku jaga kedaiiiiiiiiii je setiap hari. Dah tu online memanjanggggg. Memang best dapat online sesuka hati tapi masalahnya bosannnnnnnnn gilaaaaaaaa tau tak? Ergh! Serious cuti kali ni sama je mcm cuti waktu lps PMR dulu. Hanya kebosanan yang menemani aku setiap hari T.T Serious aku rasa jeles tengok orang lain post gambar2 holiday sana sini. Herm... Tapi nak buat mcm mana kan? Dah kebetulan mak aku bersalin dlm waktu cuti ni, ayah aku sibuk menanda kertas SPM pulak n kedai takde siapa nak jaga selain aku ngan adik aku. So, terpaksalah berkorban :3 Tak pergi mana-mana. Tapi seriously aku cakap memang bosannnnnnnnn sangatttttt! Asyik dok mengadap benda sama je setiap hari. Herm... Nasiblah jaga kedai ni wifi kedai sebelah on. Kalau tak memang mati kutulah aku x3 Tapi bila aku rajin, aku kemas barang-barang kat kedai ni. *Bila rajin* Haha. Aku nak membebel tak puas hati panjang2 pun bukan boleh ubah apa-apa kan? So kita cerita pasal benda lain pulak xp

Perasan tak lagu kat blog aku dah bertukar? Haha, aku letak dua lagu. Korang maybe dgr yg first je. Try dgr yg second pulak xp Haha, aku suka muzik tu! Ni semua gara2 aku layan korealah! Dapat dari cerita Heartstrings. Alaaa, korang mesti tau punya kan? :) Aku suka guitarist dia! JUNG YONG HWA! Hahahahhah xp Hensem! Lagi2 gaya dia bila main gitar! Hahaha, cool jeeeee xp Dia comel jgk! Hehe Okey2! Stop it. Haha. Herm, korang trylah dgr tau?! Btw, aku nak tanya jgk ni. Kalau ada sesiapa yang tahu cerita2 korea yg best? Sharelah dgn aku! Boleh aku tgk nak hilangkan bosan ni. Aku tak pandai nak cari cerita2 yg best. Huhu :3

Herm, tak sangka! Tahun dpn aku dah tak sekolah! Orang lain sibuk beli barang sekolah, aku tak payah buat apa2. Hehe. Tapi yelah kan? Nanti macam-macam cabaran baru pula yg akan aku hadapi. Mcm manalah nnti kan? x3 Herm, korang doakanlah aku eyh? Semoga dipermudahkan segala urusan :D Btw, aku ingat aku nak ambil course arab! Haha, beraninya >< Herm, harapnya result SPM aku nanti okeylah utk ambil course tu! Memang rasa mcm takut, tapi aku dah mula minat. Tak salah cuba? Sbb kalau course science ni memang minta jauhlah! Aku memang tak boleh nak bawak! Seriously. Haha.
Herm, okeylah! Stop sini dulu ;) Pray for me k? Thanks! Assalamualaikum!

5 comments:

  1. family akak ade bukak kedai ke? kedai apa? :DD takpelah, jaga kedai dapat jugak duit haha.
    Untunglah tak sekolah tahun depan! T^T saya ni barang skola pun tk beli lagi hukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah! :) Kedai Az-Zain.. Jual produk Muslim je :) Dtglah shopping kat kedai akk :D Haha, akk x dpt gaji pun xp Untung2 pun byk lagi cabarannya. Huhu, habis bila nk gi beli brg sekolah? Tahun dpn SPM kan? Good luck! :')

      Delete
    2. mcm best kedai akak tu xD haha taktaulah, mungkin hari sabtu/ahad ni. wuuu taknak jadi form 5 T_T Btw thanks!

      Delete
    3. Hhahahahahhaha, best2 xp Ouh! Dipersilakannnn :) Tau ke kat mana? Hehe. Herm, samalah mcm akk waktu dulu :) Taknak jgk jadi F5 sbb SPM. Haha, tapi dah sampai masa kita kan? :D Terima jelah dgn hati yg ikhlas xp

      Delete
  2. Assalam akk jom join GA hadiah bernilai RM700 , tak tipu :) klik sni http://nurhidayahsalim97.blogspot.com/2013/12/giveaway-akhir-tahun-2013-hotlips-corner.html join tauu

    ReplyDelete