10 March 2014

SILA KLIK xD

Assalamualaikum!
Yeyeyeyeyyeyeye! Akhirnya siappppp jugak! xp Haha, apa yang siap? Blog baru akulah! Blog EXO >< Haha. Tapi biasa-biasa je rupa dia! Simple ikut taste aku! Hahahha. Takpelah! Yg penting aku suka xp Tema blog tu warna biru! Header pulak MAZNI yang buatkan! Terima kasih sangat2 dkt dia! Act, semua header blog aku yang lawa-lawa n cute-cute tu semuanya dialah yang tolong buatkan! Aku mana pandai nak edit lawa2 ni x3 Hehe.

Jom usha blog baru aku tu! Dan lagi bagus kalau korang baca entri aku kat situ! Hehehehe

EXO SARANGHAJA ❤️

Tapi aku tak post apa-apa sangat lagi! :3 Hehe, Idea taknak muncul lagi sekarang x3 Tapi jangan risau! Blog tu tetap akan diisi dengan banyak entri! :) Haha. *Macam ada yg kisah je* x3 Nevermind, saja nak bagitau! Hehe.

Btw, for all EXOSTAN or for those who love EXO! Yg ada blog! Be pleasure to follow my new blog! Don't worry! I'll follow you guys back! ;)
Okeylah! Assalamualaikum! ;)

No comments:

Post a Comment