11 April 2015

I'm back?

Assalamualaikum kawan-kawan. Ya Allah lamanya tak update blog. Kesian dkt korang-korang yg dtg usha blog ni, tapi takde post baru pun. I'm so sorry n really really sorry. Tak berniat pun nak abaikan blog ni tapi tulah... Bila dah mula sambung belajar, tak duduk rumah dah, makin susahlah nak update. Tapi kalau nak tu boleh je sbnrnya. Cuma herm... Kerajinan macam makin hilang. Idea nak tulis ada, but nak mula tulis tu mcm xnk gerak je tgn ni. Haha. Sorry korangggg. Minta maaf sangat-2. Herm... InsyaAllah blog ni akan hidup balik mcm dulu-2. Herm... Amin... Huhu.

Herm, byk bnda sbnrnya nak cerita. Nak tulis. But asyik tangguh je nak tulis tu... Terus hilang idea. Mood pun xde. Huhu. So, apa aku nak cerita sekarang? Haha. Entahlah. Act, mmg dah lama nak update blog ni but tak terbuat-buat je =='

Tapi aku gagahkan diri jugak update ni sbb entah knp mlm ni rasa lain mcm sikit. Bukan lain macam apa, just perasaan tu rasa... Herm... Rasa apa pun x tau... Tapi dia rasa nak bercerita dgn someone, nak kongsi, but x tau nak share apa dan dgn siapa. So dgn blog ni jelah aku lepaskan rasa ni. Even aku sendiri pun tak tau nak kongsi apa. Haha. I'm sorry. Mmg entri ni aku merepek-repek je kot. Byk bnda nak cerita but kita tulis dlm entri lainlah nnti ya? :')

Assalamualaikum :)) 

No comments:

Post a Comment