2 January 2016

IDK

Assalamualaikum. Terima kasih kepada semua blogger yg sudi dtg komen dkt entri aku yg lepas. Huhu.... Yg memberi semangat dan cdgn TvT Thank you so much. Aku cuba utk bersabar mencari jalan penyelesaiannya. Alhamdulillah kotak komen aku dah okay balik. Mungkin sbb aku tgh serabut, tu yg mcm haru-biru sikit blog ni jadinya. Isk.. isk... Cuma tu jelah. Widget followers aku. Tak taulah apa masalah dia. Sampai aku rasa sakit hati pun ya jgk. SERIOUS. Aku cubalah search mcm-2 tuto. Semua tak jadi. Then baru-2 ni aku jumpa dua tuto yg kena cek dkt google friend connect. But then, bila aku nak bukak dia keluar mcm ni 
Apaaaaa masalahhhhh dia ehhhhhhh! Kalau mcm tu, mcm mana nak betul bendanyaaa... Ya Allah... Geramnyaaaaaaa!

Dkt tempat edit, keluar je pulak :'(
Betul-2 menguji kesabaran...

Btw, its 2016 now! Alhamdulillah masih dipanjangkan umur oleh Allah SWT... Hope this year start with a good things for you guys, eventhough my start is not that good T^T Huhuhuhu..... Sekarang mmg fikiran tengah penuh dgn assignment dan midterm je! Perit jugak, tp mmg one of student-must-feel lah kan? Hahahahaha... Cuma yg aku ni, bertambah-tambah peritnya sbb blog ni pun problah. Tu yg stressnya melebih-lebih. Astaghfirullah...
Be tough ya everyone TvT
Assalamualaikum.... 

8 comments:

  1. Heee. Sabar.. InShaaAllah nnti okey la tu.. Fadh tak try buang widget tu then install balik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sblm ni dah try byk kali. Tapi tetap mcm tu jugak T^T

      Delete
  2. salam Fadh terdelete eh , akak cuma cakap yang dulu masa akak study akak memang biarkan blog akak tu , sekarang ni je aktif balik heheh ,

    dont giveup tau fadh! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah. Sorry T^T Huhuhu, thank youlah sbb sudi komen balik x3 Ouhhhh. Mmg patutnya mcm tu lah kan.. Fokus pada realiti dulu. Huhuhu.

      Thank you akk! ><

      Delete
  3. Replies
    1. Kalau sis perasan, dkt followers widget saya keluar ayat "We're sorry...

      This gadget is configured incorrectly. Webmaster hint: Please ensure that "Friend Connect Settings - Home URL" matches the URL of this site."

      Then, saya cuba search cara nak betulkan url yg katanya salah tu. Tp bila saya login google friend connect saya, dia keluar mcm ayat dkt gmbr dlm entri tu. Tu yg saya blur tak tau nak betulkan mcm mana dah T^T Ke sis ada cara lain nak betulkan T^T Tolong kak lyssaaaa!

      Delete